eXTReMe Tracker

14. aug 2007

Leiutama!

Viimsel ajal on sagenud juhtumid, mil raamatud saavad ühel või teisel põhjusel kannatada (nt Käsh ja tema Potteri-poiss). Ka mul juhtus väike äpardus ning oli vaja raamatut... kompaktsemaks muuta. See tähendab, et raamat tuleb panna mingi pressi alla. Käsh kasutas kõlli, aga seal käib kass hõõrumas ennast (mõnedel inimestel on kodus sellised puud, kus kassid saavad ennast kratsida, meil on kõlarid). Nii et kilekotiga kõlli alla veel ühe raamatu asetamine tundub... friiki. Seega on mul praegu toas kaks hunnikut põrandal - siin ei käi kass. Kõige all on kompaktsemaks tegemist vajavad raamatud ja siis peal on Jüri Üdi, Jaan Kross ja luuleantoloogiad. See ei ole ju normaalne! Mulle ei meeldi, kui raamatud põrandal on, aga halvas konditsioonis raamatuid ma eriti ei armasta.

Leiutage mingi mehhanism, mis raamatud õigesse konditsiooni viiks! NB! Triikraud ei aita, riiul ka mitte. Ja jutt, et raamatuid tuleb hästi hoida, on mulle teada. Lihtsalt mõnikord juhtub ennenägematuid asju. See agregaat ei tohiks liiga palju ruumi võtta ja seda võiks sel ajal, kui mul pole vaja raamatuid konditsiooni ajada, millegi muuna kasutada. Polüfunktsionaalne värgens võiks olla. Koolis ma saaks seda päris vähe kasutada! Mul nimelt on 30 Hennoste õpikut, mis kapsasteks venitatud. Raamatukogud ostaks ka seda masinat. Leiutajad, halastage!

Sildid: , ,