eXTReMe Tracker

12. aug 2007

Ma olen eilsest hommikust saadik lugenud. Lugenud, lugenud, lugenud. Lugenud Freudi, lugenud Lotmanit, lugenud Barthesi. Olen raamatuid tõstnud ühest virnast teise - raamatud, millest ma midagi lugemise ajal aru sain ja need, millest ei saanud; raamatud, millest ma midagi mäletan ja need, mis tekitavad mus paanikahoo; raamatud, mille kohta olen märkmeid teinud ja need, mille kohta ei ole. Silmad on väga-väga paistes. Sest oma nn puhkehetked veedan ma arvutiekraani vahtides. Vahtides tähti, sõnu, lauseid, pilte, saades osa lõputust infomürast. Infomüra, mis Internet kaela kallab, on teistsugune kui see, mis raamatulehtedel virvendab. Just nimelt virvendab. Käsi on jälle tõmblema hakanud. Maal hakkas ka neljapäeval, aga see oli sellepärast, et ma ennast väga kõvasti olin juba päris mitu päeva tagasi hoidnud.

Nüüd siis tuleb eksamiärevus. Jeah. Pole kunagi ühtki eksamit teinud suitsetamata, nii et kuidagi kummaline on kohe. Seep see ongi, et varem oli pausikohal suitsukas. Kui eksam juba väga lähedal, siis oli kogu aeg sigaret hambus, konspekt tuhaga kaetud ning konka täitis elamist. Kummaline mõeldagi, et üle kahe aasta eksamit teen ning seejuures ei suitseta. Öisest õppimisest ei tule ka midagi välja, vanainimese organism ei taastu ning ei lase järgmisel päeval keskenduda. Väss-väss.

Motikast muide mul puudu ei tule: see on ju ikkagi eel-eelviimane eksam. Kui see tehtud, siis ainult 1 asi veel augustis teha :P Lisaks kavatsen ma pärast eksamit: 1. magada, 2. lugeda läbi mõni äärmiselt ajuvaba raamat 7. klassi kohustusliku kirjanduse nimekirjast, 3. jõuab järjest lähemale hetk, mil mina saab viimast Harry Potterit lugeda!!! Aa. Huumorinurgake: Käshil kukkus Potter pesukaussi. Et kuidas? Lamamistool, päevituskreem, jahutuseks ja jalavanniks pesukauss, 6-tunnine päevitus, pisike päiksepiste ning voila - Potter pesukausis! See kusjuures oli laenatud Potter. Lehed tulid lahti, ta föönitas, triikis, pani kõlli alla raamatu. Ja lõpuks ostis uue, et seda vabanduste saatel tagastada. Jajah. Mina saan seega lehed-lahti-varianti lugeda. Nii et motikas on olemas. Lugema, lugema, lugema.

Sildid: , ,