eXTReMe Tracker

25. aug 2007

Rase

Tänane unenäo absurdum... Ei tea, kuidas ja ei tea, kellelt oli Käsh muretsenud endale kõhukese ette. Ta oli umbes 6 kuud rase. Me paiknesime Tartu kesklinnas Raekoja platsi lähistel ning arutasime, mis edasi saab, kuidas tööl saab käidud, maksud makstud jne. Ja siis muutus rase Käsh äkki rasedaks Efqks, kellega arutasime täpselt samu asju. Erinevus oli selles, et Efq muretses, et teda peetakse kolmandat last saades mingit napakaks, kes ei oska piiri pidada. Seda enam, et Emma alles 3 kuud tagasi sündis. Selle sooja ja üpriski raseda suvepäeva jooksul oli muide minu ülesandeks pildistada ning ma üritasingi seda teha. Kummalisel kombel oli mul laenatud fotoka ümber kott kelleltki teiselt ja loomulikult kaotasin ma selle ära või õigupoolest arvasin olevat kaotanud. Ja siis oli seal unenäos veel issu ülemus koos ühe umbes 2-aastase lapsega (tema noorim poeg lõpetas sel aastal 9. klassi ja mees ise on mingi 45 vähemalt). Lõpuks tuli muidugi välja, et fotoka kott ei olnud kadunud, vaid ma olin pannud selle seljakotti läpaka sahtlisse. Ahjaa. Sellist seljakotti, mul ei ole, kuigi see tundus päris jammi.

Nii. Kogu selle rasedate plejaadi juures olin ma äkki ise ka rase, aga minu probleem oli see, et mul ei olnud kõhu peal rasva ning ma olin kaalust väga kõvasti alla võtnud. Seepeale ütles keegi, üks rasedatest või mingi arst, kes ka Raekoja platsil ringi koperdas, et see on lapsele äärmiselt kahjulik. Ma mäletan jummela hästi, et mu peas käis sel ajal tüüpiline anorektiku mõte, aga ma olen ikka veel liiga paks...

Pärast öö otsa rasedate nägemist ja rase olemist, oli mul hommikul hea meel kell pool kaheksa ärgata ning veenduda, et ma ikka kindlasti pole rase.

P.S. Tänane unenägu on Käshi ja Trinsu mõju, üks rääkis eile rasedusest ja teine on väga rase. Ja Inksil peaks nüüd küll juba hakkama tütar sündima :)

Sildid: