eXTReMe Tracker

21. aug 2007

Kaks kuud!

Äärepealt oleksin täna teise olulise tähtpäeva unustanud! Kaks kuud sigaretivaba elu sai täis. Vat kui lühike ikka inimese mäku on, eks. Tegelikult iss meenutas mulle seda kena harjumust. Ta viis mu bussi peale ja selle ajaga, kui ma auotmaadist raha käisin võtmas, oli tema auto otsast otsani täis suitsetanud. Arvake ära, kas oli hea tunne!?! Täitsa lõpp, mul lihtsalt hakkab ilma tilkuma, kui kuskil suitsulõhna tunnen. Käsh ütles, et tal oli ka selline etapp. Jälitas tänaval suitsetavaid inimesi ja ahmis nende CO2 endale sisse :P

Oh. Suitsetamine oli ikka tore tegevus. 31. juulil tõmbasin peaaegu ühe mahvi. Noh, Kessu käest rabasin sigareti. Njah. See oli väga-väga halb mõte, sest mul oli tunne, nagu oleks keegi roninud läbi kurgu kppsude poole ning paisunud kurgus suureks-suureks, nöörinud kõri kinni ja pannud pisarad voolama. Igatahes köhisin pool tundi ja rohkem ei tahtnud.

Eesmärgini 10 kuud!

Sildid: