eXTReMe Tracker

17. aug 2007

Banaanika

Eksamiaegne söömine-närveldamine on täiesti jube.
Tänane menüü:
1. Actimel
2. jogurt, müsli, banaan
3. banaan
4. banaan
5. friikartul, tomat
6. banaan
7. banaan
8. kommid
9. banaan
10. 0,5 l karamelli-martsipani jäätist
11. banaan
Joogiks umbes 6 tassi kohvi ning 1 klaas vitamiinijooki.

Igatahes selle õkkamise peale viskas mul kopa ette ja ma saatsin eksamitöö õppejõule ära. Nüüd pean ma küll kõiki vägesid paluma, et see läbi läheks ja läheks läbi juba homme, sest muidu on jama majas, eksmatt ju ootab ning ma tõepoolest ei taha selle ainejupi tõttu maksta kokku 6 AP eest.
Tahan, et saaksin hüsteeriliselt karjuda: "Tehtud!" Õhtul harjutasime. Peeter Oja näitas 2 korda ette, karjudes tajutavalt - ausalt ma läbi ekraani tundsin - tatti pritsides "Õnn sõidab teie õuele!" Käshiga harjutasime hüsteerilist kõneviisi (üks eesti keele kõneviisidest kindla, käskiva, möönva ja tingiva kõrval :PPPP).

Sildid: ,