eXTReMe Tracker

16. aug 2007

Sain oma viimase eksami küsimused just kätte. Sellest siis saabki lõpp. Midagi saab läbi ja samas aslgab hoopis uus seiklus. Ma pean seda seiklust, mis päädib ühel ilusal päeval printimise, kopeerimise ja köitmisega. Natuke on kahju on seda seiklust lõpetada, aga sisimas tegelen juba selle järgmise seikluse planeerimisega. Järgmisel nädalal saan juhendajaga kokku ja teen iseenda ja temaga diili. Ikka selleks, et ühel kenal päeval käes hoida sooja ning lõhnavat paberipakki, mis mulle kinnitab, et MINA EI JÄTA ASJU POOLELI.

Enne vaja veel viimased kolm küsimust vastata. Väga hullud pole, aga ma juba tean, mida see tähendab :) See tähendab lõputut viimistlust-ümbermõtlemist-mahatõmbamist-läbi ja alla kriipsutamist. Nagu pr. dotsent nii olen ka mina perfektisonist.

Sildid: