eXTReMe Tracker

15. aug 2007

Kommi!

Ma tean, et on hästi pop AS Kalevi tooteid boikoteerida. Mhmh. Mina seda ei tee. Nii harva kui ma ka kommi poest ostan - tavaliselt ostan ikka šokolaadi :P - ostan 90% juhtudest Oliver Kruuda kommivabriku usinate töötajate pisikeste käte ja suurte masinatega Põrguväljal valmis meisterdatud komme. Ei hakka siin rääkima, mida ma Oliverist arvan ning olen hetkel täiesti kindel, et minu kommiisu ei pea küll selle tõttu kannatama, et ühele mehele meeldib mingi mees, kes mulle ei meeldi. Või midagi sellist, enivei. Kommiteemaline targutus tuli sellepärast, et mul sel nädalal juba teist korda tuli kommiisu. Enne on suve jooksul 1 kord olnud, kui tanzulkat ei arvesta, sest seal oli kogu aeg.

Ja siis kui ma olen ennast kokku korjanud ning sundinud astuma kõige nõmedamasse poodi maailmas, avastan ma, et seal ikka veel ei ole TIINA komme. Wtf? Selle järgi, kuidas riiul on tühjenenud on Kalevi marmelaadikommide top3 järgmine:
1. Tiina
2. Lily
3. Mari

Kui ma laupäeval sain veel 2. koha komme, siis täna pidin neid kõige näkasemaid ostma. Mõni ütleb, et neil kommidel pole vahet. On küll ja kuradi suur - Tiina kommid on normaalsed!

Ja teine tähelepanek veel sealt nõmedast poest: banantshik maksis 25.90 kilo! Wtf??? Konsumis on 15.90 täpselt samad junnid. Huvitav, kas poeomanik kasvatab aias banaane või käib neil ise Ekuadoris järel?

P.S. Kalevi kodukal on üldse pilt viiest erinevast marmelaadikommist. Ma ei saa aru. Pole elus näinudki. Njah. Küllap see tuleb minu konservatiivsusest, ikka tahan vana ja äraproovitut ehk siis näen riiulil ainult Tiinasid või tühjust.

Sildid: