eXTReMe Tracker

15. aug 2007

Neile, kes pihlapuu rüppe tahavad

Need, kes soovivad pihlapuu rüppe, saavad laulukest Alenderi esituses kuulata Ruja kodukalt. Laulu pealkiri on "Võta mind lehtede varju", mitte "Tahaksin pihlapuu rüppe" või "Pihlapuu", nagu ekslikult arvatakse.

Mu sisetunne ütleb, et selle laulu populaarsuse üks põhjus on eelmine üldtantsupidu, kus Maido "Pihlapuud" esitati. Ma ükskord juba kirjutasin, et see tants on ainus põhjus, miks ma üldse tantsima hakkasin. Tänu "Pihlapuule" ja "Sukkadele ja tagidele", kes mõnuga tantsisid ning keda oli lihtsalt väga lahe jälgida. Seega olen tänu võlgu Trizale, Helenile, Texile ja teistele lahedatele tantsijatele. Ja kui mina tanzulkale jõudsin nimetatuid seal polnudki. "Pihlapuud" ka mitte, see-eest olid "Jäljed"...

"Sinule laulan ja sina saad aru."

Ja miks ma sellest kirjutan? Sest... Jälle pean mainima, et sügis tuleb. Ma tunnen vaikselt hiilivat sügise lõhna, tunnen, kuidas varbad hakkavad külmetama, näen, kuidas kasel on mõned kollased lehed, näen, kuidas tikrid põõsa küljest on maha kukkunud, tunnen, kuidas õunad puu all lääget lõhna levitavad.

Kui Alenderi esitust 6 korda järjest kuulata, siis tekib tunne, nagu oleksin ma millestki just-just ilma jäänud. Või juba ammu selle "miski" kaotanud, aga alles nüüd sellest kaotusest aru saanud. Kadunud suvi? Kadunud sina? Kadunud mina?

"Oled nii lihtne ja hea."

Sildid: , ,