eXTReMe Tracker

14. aug 2007

Õpetajate palgatõus


Täna olen lugenud järjekordset UT-i raamatut: Susan Bennett "Theatre Audiences". Ma olen seda vist 3 korda lugema hakanud ning mingitel seletamatutel põhjustel on see alati pooleli jäänud. Nüüd loen ma selle läbi. Tänane eesmärk on veel täitmata, sest 39. lehekülje juures tuli Käsh ja hakkas rääkima õpetajate palgatõusust.
Lõppkokkuvõttes googeldasime otsingusõnadega "õpetajate+palgatõus+2007" ja jõudsime valitsuse briifinguruumi, kus Tõnis Lukas peaministri ülesannetes teatas, et palgatõus tuleb uuel eelarveaastal, st 2008. See on nende prioriteet haridusküsimustes. Mismõttes, eksole?! Kui suur prioriteet see rahaliselt saab olema, on näha veebruarikuus palgalipikut kätte saades :P Täna tabasin ennast mõttelt, et võiks küll rohkem palka saada. Hiljem sain aru, et asi on augustis - augustikuus ju palka arvele ei tiksu ning siis tundub, et kui oleks palk suurem ja puhkuseraha suurem, oleks ka elu ilusam :P Tegelikult ma ei virise.
39. lehekülge lugesin seega umbes 3 ja pool tundi :P Tjah. Ja siis tulid meile puud. Need, mida ahju saab talvel ajada. Suurem osa küll toodi juba eelmisel nädalal, aga jupike jäi tänaseks. Lappsime vist pooleteise tunniga 5 ruumi.
Talv tuleb soe!

Sildid: ,