eXTReMe Tracker

17. aug 2007

Koristamispäev!

Täna on hea päev olnud, sest ma olen saanud elamises segamatult Monki panna. See tähendab, kõndida ringi igasuguste puhastusvahenditega, nühkida ja pühkida 112 korda üht nurka, kõndida tolmuimejaga ühe seina äärest teise seina äärde ning muudkui jõristada.

Koristamine on viimase peal! Aknaid pesin, seest ja väljast, kõndisin tooliga ümber maja, sest muidu poleks ulatunud ning seda peent kummiharja ma ei usalda :P

Ja ma pesin kardinaid! Puhaste kardinate lõhn on üle mõistuse hea.

Ja ma tegin pannkooke ning sõin need kõik korraga ära. Seele tulemusena, tõsi küll, näen ma hetkel välja nagu 5 kuud lapseootel naska, aga see selleks.

Ja... pärast 10 kuud enese kokkuvõtmist alustasin täna vana arvuti tühjendamisega. Kolme tunniga sain tööasjad tõstetud. Aga kõike muud on seal ma ei tea mitmeid kümneid kordi rohkem. Algus on tehtud ning kuu pärast peab see masin tühi olema ning minu laud vaba. Siis ehk olen vaba ka kõigest sellest, mida see arvutikene meenutab.

Soovitan soojalt koristamist neile, kel vaja mingi probleem lahendada, mõtetes selgusele jõuda. Aitab väga kenasti.

Arvutivaba nädalavahetus algab nüüd!

Sildid: