eXTReMe Tracker

17. aug 2007

Ordinary

Ma tean, kuidas paljud tartlased täna kurvastusega mõtlevad, et nii paljukest seda suve siis oligi. Mina olen rahul, mulle meeldib, kui taevas hakkab halliks minema, tuulehood keerutavad lehti, pilved kiiresti-kiiresti mööduvad ning sajab vihma. Mull meeldib isegi see, et varbad külmetavad ning kardin akna eest mulle näkku lenduvad.

Sügise alguse friik olen. Aga mulle meeldivad kõik algused. Teistmoodi olemine. Lõpu ja alguse tunne, natuke nagu oleks kahju, aga samas on põnevus ja millegi uue ootusärevus.

Käsh pakib Saaremaale minekuks asju ja rebingud lendavad. Nt vahetas ta neli korda riideid. Autosõiduks.

Täna on viimane puhkusepäev. Ja ma pole veel otsustanud, kuhu sõita ja kas sõita, aga natuke nagu tahaks minna. Natuke tahaks jääda ka :) Kõikumine nagu ikka. Ühe ja teise, ühema ja teisema valiku vahel.

Oh. Harry ootab.

Sildid: