eXTReMe Tracker

25. aug 2007

Vaba laupäev

Väike päevauni tuli täna ära :) Kella 12 ajal hakkas Harryt lugema ja siis tunnikese pärast tundsin, et nii hea ja soe on olla, et võiks magada. Mõeldud, magatud :P Käsh tuli pärast kahte triiraua järele ja äratas mu, muidu ilmselt siiani sliibiksin.

Arvestades seda, et olen poole kaheksast saadik üleval, olen vähe teinud. Minu überhea plaan täna muru niita kukkus läbi, sest õues on märg. Ma ei saa päris täpselt aru, miks, sest vihma ju ei ole sadanud ja ei saja. See-eest kitkusin ennist poolteist tundi umbrohtu ja puhastasin kõnniteed. Koerasitt ruulib. Ma ei saa aru, mis inimesed need sellised on, kes lasevad oma loomadel teiste inimeste aia taha sittuda? Ebanormaalne. Aeg-ajalt ma muidugi aknast näen neid inimesi, tunduvad normaalsed pealtnäha, aga teguviis on täiesti metsik. Nädalaks vast on nüüd kõnnitee puhas, järgmisel nädalavahetusel peaks ilmselt uuesti koristama.

Ja ma tegin täna hommikul finally endale putru. Suve algusest saadik pole nimelt kodus putru söönud, mujal küll. Nojah täna siis õkerdasin neljaviljakat. Väga rõvv oli soojana, jahtununa oli aga väga okei. Mis tähendab, et hommikuse pudru teen õhtul valmis :) Lõunasöögiks oli väike pannukahunnik vaarikamoosiga.

Ma tõepoolest armastan suvelõppu ning naudin viimast vaba laupäeva. Seda enam, et järgmisel nädalal pean kella üheksaks tööl olema, sest pägalikud tulevad. Eile käis paar tükki juttu ajamas ja pinda sondeerimas. Nad on suve jooksul ilusamaks läinud ning väga jonnida ka ei viitsinud. Põrguinglitega hakkab raudselt igast kummalisi asju juhtuma.

Nii. Ma tahaks ülemuse kohta nüüd ühe ilge fakti siia kirja panna, aga ei saa, sest ma olen hästi kasvatatud. Oi, ma ei saa.

Seega nautima.

Sildid: , , ,