eXTReMe Tracker

12. jaan 2008

Mismõttes?!

Mida teie teete laupäeva hommikul 7.45? Mina näiteks ärkasin ja üritasin telefoni sisse lülitada. Arvake ära, et mul õnnestus kolm korda sisestada vale pin-kood. Jajah. Sim-kaart on nüüd lukus ja masin küsib mult mingeid kuradi koode, millest mul loomulikult pole aimugi. Mismõttes?! Mul on sama pin olnud 3 ja pool aastat, daaa. Ei pea just ajugeenius olema, et meeles pidada, millal mu SÜNNIPÄEV on! Või peab??? Kommentaariks nii palju, et ma pole purjus, pohmellis ega migreenis. Vähemalt sel hetkel ei olnud, aga nüüd kisub küll meeleolu ikka suhteliselt hapuks.

Loll saab igal pool peksa ja lolli üle irvitab isegi tema telefon.

Tegelikult mul on nüüd muidugi abi vaja, et simi lahti saada, vastasel juhul... Ja ei ole nii lihtne, et lähed poodi ja tellid uue simi, ei ole, sest mina olen ainult numbri kasutaja, mitte selle omanik.

Tahaks rämedalt karjuda praegu. Sitt moraal muidugi, et telefoni ei tohi välja lülitada ja uimase peaga võib kella vaadata ka sammulugeja pealt, ei pea selleks telefoni sisse lülitama.

Ja üldsegi on lumi ka ära läinud, faaaak.

Sildid:

3 Comments:

Blogger Uuriel Arvas...

Loodetavasti oled praeguseks juba lahenduseni jõudnud,
aga
kui pole, siis:

otsi üles ostupaberid... sääl kusagil on nood krdikoodid ka kirjas, ja üsna lihtkohtlike juhistega...

Lohutuseks -- pÕlesa ainike soos ;)


siil,
tervistega

12:48 PM  
Blogger rojukene Arvas...

Kui ostupabereid kuskilt ei leia, siis esindusest peaksid ka PUK-koodi saama, kui Sa ametlikult telefoni kasutajaks märgitud oled.

2:59 PM  
Blogger Kriux Arvas...

Aga ma olen päris vähe nutikas! EMT iseteeninduse lehel on igast koodid üleval :) Thank good selle eest, ma iseteeninduse klient ikka olen :)
Aitäh nõuannete eest!

6:44 PM  

Postita kommentaar

<< Home