eXTReMe Tracker

19. sept 2008

Kui kipitab...

Sügis ja (kooli)arstide hoiatused on minu huviorbiiti jõudnud. Väga rõvedalt laksisid. Kurk valutab, olen haigestunud köhha ja nohhu (ja ma veel muretsesin, et millal ma neid lühikesi ja ÕSi järgi lubatud lühikesi sisseütlevaid saan kasutada!). Eile oli ilmselt ka palavikupoiss (tüdrukud ei ole ju ometi nii õelad, et laseksid vaevelda poolteadvusetus olekus!), vähkresin tundide kaupa, üritasin tööd teha, kuid olin sunnitud lõpetama, kui avastasin, et ei suuda kuut ja viit kokku liita.
Eilse päeva ainuke helge hetk oli see, kui ma juhtusin vaatama "Õhtust Ekspressi", kus Wimberg vestles Mihkli ja Mari(i?)ga. Hüsteeriliselt naljakas ja ometi tabav ja tõseselt võetav. Ma olen üks neist, kes loeb puhtinimlikust huvist pildiraamatuid ja samas ka neid raamatuid, milles on sisu. Oioi...


Asjalikuks. Ehk uudised ja uni :D On ju ometi reede!

Sildid: