eXTReMe Tracker

6. sept 2008

Loen küll, isegi teist korda

Kui ma hommikul Päevalehest Andrus Kivirähki kolumni lugesin, tabasin ennast taas mõttelt, et ta kirjutab - EPL-is - nagu iga teine kolumnist, ainult, et lisab iga lõigu lõppu temale omase lause, mis kogu eelneva üsna jaburasse valgusse asetab, nt "Jalutuskepp saetakse poole lühemaks ja uuril võetakse üks seier küljest." Ja see ongi Kivirähki maagia.

Kuna ma kaks nädalat ühtki raamatut polnud lugenud - pean silmas ilukirjandust - siis otsustasin eile õhtul, et alustada tuleb millestki lihtsast ja juba varem loetust. Ehk siis "Rehepapp" oli jälle käes ja lugemisnaudingut päris mitmeks tunniks. Ma jätkan kohe samal lainel ja võtan mõne muu tema teose ette. Seda väga lihtsalt põhjusel: ma ei viitsi kodust välja minna, et Apollost või Rahva Raamatust midagi uut osta. Raske on see laisa inimese elu :)

Laiskusest nii palju, et 12 ja pool tundi magada pole üldse mitte kerge, aga ma sain hakkama. Kõigest väike eine selle vahel ja siis edasi.

Nädalavahetus läheb täie ette.

Sildid: ,