eXTReMe Tracker

3. aug 2004

Jälle mul on kiire, aga tahaks

midagi öelda. Noh, tegelikult on nii palju vahepeal juhtunud. Laupäeval avastasin pisikese lingi ut-i kodukal http://www.ut.ee/vastuvott_2004/index.html ja seal oli kirjas, et mind võetakse vastu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ja Katu ka!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kas me oleme häpid või ei ole???? Dumm question, muidugi oleme. Ja ma ei hakka kirjeldama õnnelik olemist. Või siiski... Põhimõtteliselt tundsin ma, kuidas adrenaliin voolas hullu kiirusega, energiat tuli nii palju, et oleks tahtnud maailma teistpidi pöörama panna... Ja süda, mu süda, peksis nii kõvasti, et ma arvasin, et saan pisikese infarkti. Võib-olla saingi. Ja see oli ülilahe, üli-mega-giga vahva. Vat nii. Nüüd peab ainult õppima hakkama ;) Ja siis ongi olemas see, mida ma tahtsin... Mannetu lugeda, mida ma kirja panin, sest see oli mu jaoks juba nii oluliseks muutunud paari viimase nädalaga... Aga igal juhul sügisest siis taas ut ja loodetavasti kahel õppekohal korraga. Ma juba mõtlesin, et huvitav, kas mul on võimalik kahte stippi ka taotleda? Mitte, et ma sinna teisele kohale oleks juba sisse saanud (16. augustil vestlus!), aga ikkagi...

Ja tegelikult on mul hullult kiire, sest ma pean pakkima ja siis shoppama ja siis Tlna minema. Homme varahommikul asume noortega teele. Olen nüüd paariga kontakti saanud ja nad tunduvad igati mõistlikud olevat. Lähtekatest teadsin seda niikuinii ja Keitit tean ka, aga need ülejäänud noormehed on täiesti võõrad. Loodetavasti saame hakkama. Ega meil ju pikk tee minna pole, kõigest Helsingisse ja seal loodetavasti Tr. juba vastas ja siis ta vahutab meid Taruse muljetest surnuks :)

Pakkimine ei meeldi mulle. No tõesti ei meeldi, ma võtan tavaliselt liiga palju asju kaasa, aga sel korral tundub, et mul on asju kapis vähemaks jäänud ja ma ei saa neid piisaval hulgal kaasa võtta! Mis muidugi ei täheda, et olemasolevad mulle kotti ära mahuksid... :( Voodi on täis riidehunnikuid, kapiääred miskeid kilekoti nutsakuid ja nii ma siis pakin. Tunni kohta tuleb juba tervelt 3 kilekotti rämpsu, mis kõik peavad mu pisikesse kotti ära mahtuma. Oleks pidanud ikka L-lt suurema laenama... Ja magamiskotist ma ei räägigi, sellega hakkab kindlalt igast dzhõuki saama, sest see kotti ei mahu ja peab rihmadega koti külge minema. Ma ei saa aru, miks EKJ üldse ostavad selliseid kotte, kuhu nende endi magamiskotid sisse ei mahu? Arulagedad tüübid. Kuigi need kotid, mida nad kolm viimast aastat kasutavad, on veel arulagedamad. Ja sellest ma üldse ei räägigi, et magamiskott on mõeldud kuskil südatalvel õues magamiseks ja maksab miljon. No milleks midagi nii head neile? Aru ma ei mõista.

Ja ma võiks siin kirjutada tunde, kui see tähendaks, et asjad ennast ise ära pakivad, aga nad vist ei taha seda teha. Nii et ma ikkagi pean minema neid kotti laduma hakkama :((((( Sellest ma ei räägigi, et ostsin eile endale sigaretid valmis ja nüüd avastasin, et olen juba paar pakki ära tõmmanud. Peab vist veel investeerima... Huh... Ei taha Trtust ära minna, aga no Norrasse tahaks ikka üle mõistuse :)))

Pakkida või mitte pakkida - see on küsimus... Või õigupoolest: mida ja kui palju? Ja kuhu? :)))))))))))))))))))))