eXTReMe Tracker

8. sept 2004

Ööd on kole mustad

Ei tsiteeri klassikuid röögatades: "Ööd on siin mustad", kuigi võiks. Mingi pull käib - igal öösel ärkan mitu korda üles ja uskuge mind, ööd on mustad. Ikka nii kolm-neli korda öö jooksul jõllitan seda mustust või siis ööd. Varem ei jäänud enam pärast seda magama, aga nüüd arendan ennast sinna poole, et igas asendis ja iga kell uuesti sleepi saaks tõmmata. Üks tähelepanek veel. Öised ärkamised ei ole tavaliselt ja reeglina samal kellaajal, välja arvatud viimane, mida enam öiseks õigupoolest ei saagi nimetada. Nimelt ärkan igal hommikul umbes kuues ajal korraks. Vaatan kella, ahah, "Terevisoon" on/ei ole veel alanud ja siis panen/ei pane teleka timeriga käima ja magan edasi. Ma ei saa aru, kas ma peaksin iga päev kuuest ärkama? Et loodus annab märku: rise and shine?! Äärmiselt veider igatahes.

Üks probleem on siin Trtus välja kujunenud viimase paari nädala jooksul. Õgimine nimelt. Alates õhtusöögist, see on siis umbes kell seitse, söön lakkamatult seni kuni enam liigutada ei jõua. Eile näiteks tahtis kõht lihtsalt puruks minna, õhtul. Päeva ajal oli tunne, et lõunasöök üritab naha kaudu väljuda. Sügelesin üle kere... Ma ei saa aru. Mingi jama on lahti vist. Aga ei viitsi sellele mõelda. Vähemalt seni mitte, kui riided veel selga lähevad. Sellega probleeme ei peaks tekkima - kõik on ju umbka number suuremad :) Ettenägelik nagu ma olen.

Tegelikult on mul veel kümme minutit aega õppimiseni. Panin endale tärmini paika, see on küll viimane piir, mil kodutööd tegema hakata. Vast jõuab tunniga selle nikerdise valmis teha. Üldse ma ei saa aru, mis kord see on, et juba esimesel nädalal anti kodutöö?! Ahistamine.

Ja veel kommentaar eilse loengu kohta (esimese): pidime valima referaadi teema ja ma võtsin omast arust hea teema, lootsin, et saan L.-lt abi paluda. Ja nüüd grafomaanist õppejõud on saatnud eelmiste aastate referaadid malli võtmiseks. Pole raske arvata, kelle referaadi ta mulle saatis. Nõme!!! Pean siis ikka täiesti ise tegema :( Äkki annab teha midagi intervjuulaadset L.-ga, see peaks vast veidi uuem lähenemine asjale olema ja ehk saan oma linnukese kirja. Ainult et kuupäeva pole õppejõud saatnud. Ei saagi aru, millal see töö esitada tuleb. Loodan, et mitte järgmisel nädalal. Siis läheks ikka sigakiireks.

Töölainelt ka. Käsh kauples mulle võimaluse välja ja eile rääkis, mis selle tagamaad on ja nüüd mul kellad. Pean vist ära ütlema, sest siis ei jõua koolis käia, Eesti asja ajada ja oma väikest elu elada... :( Miks maailm nii kuri on??????

Kurk on ööga nii haigeks jäänud. Nagu oleks magamise asemel õues liitrite kaupa külma õhku ahminud. Need mustad ööd....