eXTReMe Tracker

17. sept 2004

Ma just avastasin...

Ei teinud ühtegi suurt avastust, aga avastasin, et ma ei ole isegi mitte alustanud Käshi seminaritööga. Appi! Aidake see mul ära teha. Muidu muutub mu elu varsti välja kannatamatuks. Sest mu kohusetunne ütleb, et oma lubadustest tuleb kinni pidada, aga... Ma ei tea, alustada on kuidagi raske. Eriti kui ma tean, et sellest asjast on võimalik teha hullult hea ja põnev töö. Eile kuulsin, et ei ole hea mõte endale korüfeed juhendajaks võtta, sest ta käseb sadu lehekülgi kirjutada, seda lõpmatult parandada ja siis jõutakse ikka samasse kohta tagasi, millest kunagi alustati. Seega tuleb teha mingi plaan. Parem on vist alustada ja siis plaan teha. Mulle üldse plaanid ei meeldi, sest mul ei tule plaanist kinni pidamine viimasel ajal eriti hästi välja. Teatud spontaansus on vist ikka parem. Tuleb vist maha istuda ja kirjutada, mis sõrmed trükivad ja siis hiljem vaadata, mis sellest alles jääb ja mis mitte. Sauter on igal juhul hästi lahe. Lähenemisnurk on ka hea, ainult et reaalsete tegudeni jõudmine võtab millegitõttu kole kaua aega. Peaks mingi kuupäeva endale paika panema, et millal alustada ja millal lõpetada. Muidu muutun ise närviliseks ja Käsh ka.

REM möllab endiselt. Ja Kessul ka. Täna Kessu juurde, ühtki muremõtet ei taha kaasa võtta, eks. Kui tulevad, siis tulevad jooksvalt mitte planeeritult. Ja nüüd lähen piletit ostma... Ja emm lubas läbi linna minna. Lendavat vaipa pole, Baikalit ei näe, Jaapanisse kirsipuid maalima ei jõua, aga vana hea Rapla ajab asja ära. Oktoobri lõpus lähen Riiga ("Riia mu arm"), nii et juba natsa välismaa. Ja detsembris taas vist Lätimaale, aga siis lausa Riia taha. Ja jaanuaris-veebruaris Rootsi. Stockholmi taha :) Ja maikuus võiks minna uuesti Norrasse. Või siis juunis-juulis. Tahan lennata. Aga esialgu siiski bussijaama.

This song is about me

Life is bigger than you... And you are not me... I said too much... That´s me in the spotlight... Trying to keep an eye on you... I haven´t said enough... I think I saw you try... Fool... Fool...
Consider this... The hint of the century... Now I´ve said too much... That´s me in the corner losing my religion....