eXTReMe Tracker

30. nov 2004

...

Mul on huule peal ohatis ja silmanurgas tundmatu objekt, mida ma liigitada ei suuda ning eemaldada samuti mitte. Seega suure kiirusega lähenen talvisele välimusele. Ahjaa. Sõrmed on ka verised. Üks küüs murdus täna. Juuksed kukuvad peast. Kõrvakuulmine halveneb. Sõnaga kevadet ma küll vist ei näe. Juhul, kui selline üldse kunagi tuleb.

Tänane dzõuk on mu täiesti välja vihastanud... See eksamiks õppimine ja siis väike selgushetk, et eksamit ei olegi, pani ikka täieliku paugu. Seda enam, et juhendajaga seetõttu riidu mindud ja palju aega raisatud. Appppppppi, kui loll saab üks inimene olla????!!!!!!

Ülehomme esimene tund :) Täna seega vaja konspekt valmis teha. Võib-olla ta teises toas teeb ennast. Mis iganes.

Pidurid tuleb ära keelata. Just. Ära blokeerida, kinni tsementeerida, suud täis toppida, silmad kinni kleepida. Tropid ja pidurid, jätke mind rahule. Jätke teised inimesed ka rahule. Laske lapsukestel elada.

Vabad katked päevalaulust, mis täna surematu J.M.K.E. esituses ehk siis "PANEME PUNKI"

Siis kui otsa lõppeb jook, algab revolutsioon.
Teooria ei olegi tähtis, ma olen ju tegude mees.
Re-vo-lut-si-oon.
Maailma ma uueks loon.