eXTReMe Tracker

13. dets 2004

...

Esimene nädalavahetus... Ehk siis magasin kella 12 päeval, vaatasin telksu ja sõin meeletutes kogustes - käes ju nädalalõpp. Ühesõnaga ma olin nii õnnelik, et unustasin kõik asjad, mida ma oleksin pidanud tegema... :(

Eile vaatasime Rakvere teatri külalisetendust "Boob teab". Käshi ja Katuga. U. Lennuki ja K. Komissarovi oma. Õnnestus nii hilja kohale jõuda, et istusime Käshiga trepi peal, et üldse midagi näha. Mul selg praegu täiega haige sellest küürutamisest... Põhimõtteliselt olin eelootused nii üles kruvinud, et tundus loogilisena, et pettun. Pettusingi, pisut. Nagu mitte midagi ütlev. Üritasin algul põhjendada seda mulle suht tundmatute ja harjumatute näitlejatega, aga see ei vedanud välja - teadsin neid kõik ja vaid ühte polnud varem laval näinud. Seega head näitlejad heades rollisooritustes. Kujundus - nii heli-, valgus- kui ka lavakujundus olid viimase peal. Väga leidlik ruumikasutus :) Lugu ehk eesti dramaturgia oli ka hea. Ja sellegi poolest ei saa ma aru, mis oli see miski, mis minu jaoks õnnestumisest puudu jäi. Pean selle üle veel mõtlema. Ahjaa, murdepunkti laval ei näinud, seda, kuidas loo seisukohalt toimus peategelastes muutus ja miks see toimus. Et siis nagu põhjendamatus... Ei, pean ikka mõtlema. Jee-jee tunnet ei tekkinud, sorry.