eXTReMe Tracker

17. okt 2005

Koolis on tegelikult vahva

Ehk siis real me teeb täna järeldusi. Taas üks päev, kus musta pesu saab pesta, vanu arveid klaarida ning tulevikku vaadata veidi helgema ja selgema pilguga. Aeg-ajalt on meil kõigil vaja kaks jalga tugevalt maha toetada ning hetkeks mõttesse jääda ehk peatuda ning sättida samme edaspidiseks edukamaks tööks. Mina seda täna tegin. Tegelikult alustasin ajuderagistamist juba reedel, kestis see terve nädalavahetuse ja täna pärast kommentaare intiimsete üksikasjade kohta oli mu otsus suhteliselt kindel. Ja kui tuli küsimus, siis tuli ka vastus. Seega. Alates uuest veerandist jääb koormust 6 tundi nädalas vähemaks, mis tähendab, et adios, amigos viimasest klassist. Te olete küll väga vahvad, aga kõigel on piirid. Ka minu kannatusel. Kuigi jah, konto endiselt minu kasuks - nutma ei ole veel koolis hakanud ja kui veerandikese niimoodi suudan lõpetada, siis on kõik hästi. Või enam-vähem korras, ma loodan.

Homme my mento - kui tsiteerida Joeyt "Sõpradest" - tuleb tundi vaatama. Juhhuuu. Igatahes tean juba ette, et neljandikud üritavad mu elu põrguks teha ja olgem ausad, see neil juba vähehaaval hakkab ka välja tulema. Õnneks on aga veel vahendeid, millega sundida neid vaikima, panna neid tööd tegema ja see ongi kõige olulisem. Smile igatahes möllab. Ma loodan.

Ja muide, igal päeval tuleb koolist koju ja mõtlen, et no nüüd olen juba kõike näinud. Aga ei! Uus päev toob kuhjaga üllatusi. Ülla-ülla!!! Seega ei suuda esimese veerandi viimasel nädalal küll veel öelda, mis loom see kool selline on, mida seal tehakse ja kas tegijad ise taipavad, miks ja kelle jaoks nad seda "midagit" seal teevad. Eks elu näitab, mida homne päev kaasa toob. Nüüd igatahes - kell on kümme õhtul - tuleb homseks seitse (!!!!) tundi ette valmistada. Oioioioioioi. Nii hilja peale polegi veel kunagi jäänud, aga veerandilõpp annab ka tunda... Ei ole just vahva avastada, et kooliuks sulgub su selja taga alles pool viis õhtul ja siiski on sul hulk tegemata töid kaelas, kaenlas, seljas, laual, kotis ja mõttes.

Elagu kooliaeg!!! Ja varsti algab vaheaeg!!!! Teate, mis on vaheaeg? See on aeg, kus saab tööl käia ja tööd teha ilma segavate asjaolude, st õpilasteta :P