eXTReMe Tracker

27. juuli 2007

SEBE AS omanikele

Sain pileti 19:00 Tartust Tallinnasse väljuvale bussile, maksis üliõpilase soodustusega 100 eeku. Vaatasin kohe, et kuidagi naljakas buss, aga no eriti ei pööranud asjale tähelepanu. Kraapisin oma Viva Freshi ja Tupla lagedale, kõrvale Freud ning nagu ikka toetasin põlved eelolevale istme seljatoele, sest jalad ei mahu hästi kahe istme vahele lihtsalt ära. No buss on suhteliselt tühi. Reisisaatja on maniakaalne!!! Ehk siis rääkis ta tutvustava jutu Sebe ASi uuest bussist, millega me reisime, nimi oli Vova või Bobik või midagi sellist. Noh. Lõpuks ütles, et kuna buss on uus, siis suhtume temasse hästi. Sel samal hetkel hammustasin ma Tuplat nii, et šokolaad kauges kaares üle bussi põrkles. Nii. Siis hakkas see tädi ringi käima - bussis on umbes 9 reisijat pluss tädi ja juht - ning vaatas-küsis, kas kõigil on kõik korras. No lõpuks jõudis ta minuni ning hakkas värisema. Mul oli suu parajasti Tuplat täis, ma ei saand talle öelda, et ei, aitäh, ma ei soovi sooja jooki ega midagi muud ka. Kuna ta jäi mu kõrvale passima, sõin suu tühjaks ja võtsin põlved teise istme küljest ära. Probleem aga - oi, proua reisisaatja nimetas mind nooreks neiuks, ma ei saa! (ma olen 27-aastane juuu) - oli hoopis selles järgmine.

"Noor neiu, meie bussis ei tohi ühtegi asja istme peal hoida."
Mismõttes???
"Võtke palun oma kott ära ja pange see üles või alla!"
Kuhu üles-alla?
"Siia üles, siia mahub küll."
Mina, korjasin ennast kokku ja teadsin juba ette, et kott sinna ei mahu.
Nii, proua: "Ei, te oleks pidanud bussi alla panema selle või noh, pange põrandale."
Mismõttes, ma ei pane kunagi oma kotti põrandale, põhimõtteliselt.
Proua: "Meie omanikud on sellised reeglid teinud ja see on meil uus buss, nii et midagi ei tohi istmetel olla, meil kohe ollakse ranged selle nõudmisega. Omanikud on nii öelnud."
Selge, ma hoian oma kottis siis SÜLES.
Proua reisisaatja lahkub pead raputades vasakule ära.

Nii, armsad SEBE AS omanikud! Mul on teile küsimus: kas ma ise ikka võin teie uue bussi istme peal istuda???

P.S. Ma tegelikult ei oota teie vastust. Ma ainult igaks juhuks ütlen, et see, et mul on praegu teie bussis Interneti kasutamise võimalus, ei vähenda minu viha uue Bobiku vastu, sest kuulge, ma ei hoia oma asju põrandal, seal on bakterid, ka teie uues ja hästi hoitud Bobikus!

Sildid: