eXTReMe Tracker

27. juuli 2007

Ja ta läks

Ja tänane taust on Alfi raadioke, mille orkutist kruusides leidsin. Väga rahustav, sobib hermeneutikale taustaks imehästi. Käsh küll tegi Brahmsi kohta märkuse, ei tea, mis talle ei meeldinud?!

Nii. Lugesin eile silm krõllis Heideggeri sealt klassikaraamatust. Täna puurisin ennast läbi järelsõna. Mul tekkis küsimus, et miks teose ees pole öeldud: "Kui sa 3 lehekülje lugemisel asjast aru pole saanud, loe enne tagant taust läbi!" Kui ma oleks selle nn saatesõna enne lugemist läbinud, poleks ma raisanud tervet päeva ning lisaks muidugi oleks meeleolu olnud palju parem (selles suhtes, et seal on ju minusugustele lollidele ära seletatud, millest tegelikult hr. Suurvaimud räägivad, kui nad kreekakeelseid sõnu ritta laovad!). See selleks. Nüüd muidugi avastasin, et peaks need teised mehed ka sellest raamatust läbi lugema, aga ma otsustasin, et ma lasen nad üle. Võib-olla, kui mul peaks 5. augustil aega olema, mida ma aga ei usu, loen Gadameri osa läbi. Vaatab. Njah.

Igatahes on mul juba "Ahistus kultuuris" pealkirjaks kirjutatud, nii et hakkab otsast peale. Lähen täna Tlnasse, nii et bussas siis loen Freudi. Hoiatuseks troppidele, kes üritavad mu reisi rikkuda: ma löön päris kiiresti, nii et unustage oma läpakad ja rõvedat träänsi-diskensit möirgavad telefonid maha.

Ahjaa. Homme vaadake kõik ETVst X noorte tantsupeo "Lävel" etendust. Mina kavatsen istuda teleka ees algusest lõpuni ning kõva häälega kaasa laulda ning vahepeal ka tantsida. Seda kõike sellepärast, et tantsupidu rokkis. See on ikka hoopis teine hingamine kui laulupidulistel! Hea, et ma lapsena sellest aru ei saanud, muidu äkki polekski laulupeole läinud, millest oleks ju ka kahju olnud... Mina olen proloogis lülikene Saaremaast (huvitav, kas seda ikka näidatakse?), edasi tantsisime läänetribüüni poole kellatornipoolses otsas, mis tähendab, et kaameramees oli meil 1. etendusel pidevalt jalus ning meie hüper-super Räditantsus suutis üks kaameramehele virutada, teda sõimata, kolmekesi suutsime vaesele mehele otsa joosta ning 7 suutsime ta 2 räti vahele vangistada. Oi. Ma ei saa. Seda ei ole võimalik sõnadesse panna.

Ma tegelikult ei taha tantsupeo teemadel heietada, sest see on... kasutades laste sõnavara kewl...
Triikima-pakkima-bussale!

Sildid: , ,