eXTReMe Tracker

24. juuli 2007

Head nimepäeva!

Event: 'Kristiina, Kristina, Kristin, Krista, Kristi, Kristel, Kirsti, Kersti, Kerstin, Rista, Riste'
Date: Tuesday, July 24, 2007 At 08:00
Duration: All Day
Repeat Event: Every Year

Nagu näha, on minu nimi tänaste nimepäevaliste hulgas :) Sain mõned õnnitlused. Naljakas eks, selles suhtes, et ma pole enam päris nimepäeva tähistamise eas... Kui nii võib öelda. Noh, selles suhtes, et me teismelistena tähistasime - kaardid ja kingid, aga seda ka lühiajaliselt. Seda naljakam on, et äkki nüüd out of the blue, kümmekond aastat pärast tormilisi teismeliseaastaid, taas nimepäev koos õnnitluste jmt-ga. Ise tegin endale kingituse: käisin Käshiga kinos ning hiljem ostsin endale... triiksärgi! Natuke piinlik on ka, ausalt. Selles suhtes, et nende triiksärkidega, mis ma endale Rootsist ostsin pole ma kordagi käinud, ma pole neilt siltegi küljest võtnud ja ometi soetasin need juba märtsis... Tarbimisharjumused on megad, kas pole (olen täna jälle rahapede ja märgin, et Rootsist ostetud särgid maksid 39.90 ja 49.90 eurot, aga siis oli suur rabat/alennus ja olemas need olidki). Täna juhtus sama asi - kui midagi saab 50 prossa odavamalt, siis tuleb see ju osta?! Ja seda räägin mina, kes ma olen püüdlikult vältinud kaubanduskeskusi juba kuu aega, et ei tekiks kiusatust allahindlusega endale mõttetut staffi soetada.

See selleks. Bourdieu raamat sai läbi, juhuu. Nüüd siis Jacques Derrida "Positsioonid". Palju õnne mulle, eksam on esmaspäeval.

Kinos oli muide "Harry Potter ja Fööniksi ordu", aga sellest pisut hiljem. Vaja jäätist süüa (Vau karamellijäätis martsipanitäidisega, mmm)...

Sildid: ,