eXTReMe Tracker

19. juuli 2007

Re:Re:mont


Täpselt nii palju, kui on olnud vajalikku materjali, jaksu ja oskusi, olen möllanud. Üle oma varju ikka ei hüppa, mis tähendab, et imesid pole korda saatnud, isegi kui nii väga sooviks. Elutoa seinad ja lagi on kaks korda pahteldatud ja lihvitud, ainus, mida seal veel teha saab, on uste ja aknapõskede viimistlemine. Kuna ma eile ühe ukse kallal käkerdasin tunni, saan täna teha kiired järeldused, kas see töö on ilmselgelt ülejõukäiv või võib siiski veel ponnistada. Väikese magamistoa seinad on pestavast tapeedist ometi kord vabad, liitekohad on teibitud ning eile alustasin pahteldamisega. Läks päris kiiresti, aga kahjuks sai pahtel otsa, mingi jääk oli kasutada. Andmed selle kohta, kas uut pahtlit toodi, mul puuduvad. Korstnajalad puhastasime eile ära, aga mul on mingi kahtlane tunne, et paberi ja lahtise värvi eemaldamisest ei piisa ning tegelt tuleb ka kogu krohv sealt maha toksida. Selles mõttes, et muidu mätsib uus krohv end vana külge ning nende liitumiskohad annavad kiiresti järele ning lõpuks on jälle pudenevad jupid seinal.



Ühesõnaga nädal aega reomonti on lahe olnud. Mitte selline nagu sügisel meie Tartu kodus :P Kahel õhtul olen nüüd varem nn magama läinud ehk esteetika lugenud. Oleks pidanud esimesest päevast peale nii tegema, aga ikka oli vaja puhata ja mängida. Seega on päevakorral Pierre Bourdieu "Praktilised põhjused. Teoteooriast." So far on täiesti loogiline sotsiaalse ruumi selgitus ning ai, kudas mulle meeldib haridusasutuste kui sotsiaalseid piire kehtestavate instantside osutamine! Kultuurilise ja sotsiaalse kapitali teooria on seeditav (ma ei oska muul moel väljenduda) ning kui viitsimist jagub, siis ehk saab raamatuke läbi enne järgmise nädala lõppu. Mis omakorda tähendab, et loen enne eksamile minekut läbi ka Lotmani, Freudi ning Heidegeri. Selle nimekirja trükkimine osutas faktile, et üks teos on kuskil rändamas... Mitte eriti meeldiv. Oh, vaatab, kuidas jõuab.

Emma-beebi on lahe! Magamine-söömine-mõlema ajal puristamine on kind of tegevused, mida ta harrastab, aga nagu ikka tupsud teeb ta kõike seda oma üliarmsal moel. Titad rokivad!

Sildid: