eXTReMe Tracker

2. juuli 2007

Puhkus


Ahhaa. Ametlikult oli mu viimane tööpäev juba 22. juunil. Kujunes aga nii, et hoopis täna, 2. juulil oli see hommik, mil esimest korda pikalt magasin ja oleksin ilmselt veelgi kauem tudinud, kuid Käshil oli vaja trenažööri otsa ronida - see asub pööningul - ning sellega 14 km maha sõtkuda. Mul tekkis päris suur hirm, et ta kukub läbi lae minu tuppa. Kolinat-mürinat rohkem kui rubla eest.

******

Nii. Homme saab juba kaks nädalat. Vahepeal on tekkinud küll paaril korral ülisuur suitsuisu, aga olen sellega toime tulnud. Tsikid tegid mulle pika rääkimise peale eelmisel kolmapäeval medali - thank you. Plaastrite teine pakk saab homme läbi, enne just mõtlesin, et kas ostan veel või lasen asjadel minna nii nagu... Ühesõnaga jah. On küll kole harjumusest vabaks saada. Samas on ülihea meel hommikul ärgata ja mitte mingit suitsupohmakat omada. Lisaks on Marbs kahe nädala jooksul krooni võrra kallimaks läinud :P Nii et siis jah... Vaatame, mis edasi saab. Igatahes ei kasuta ma endiselt enda kohta väljendit "ma ei suitseta", vaid räägin endiselt päevadest, mis on suitsuvabad.

******

Jaani paiku olin Kessu ja Tarmsi juures. Tegime piduliku rivistuse ajal Kessuga üksteise võidu pilte ning objektiivi ette sattus kuidagi puhtjuhuslikult Jänes. Sel korral rahvariietes, aga ikka sama paljashambuliselt naeratavana nagu tavaliselt. Orkutis on pilt üleval.
Paraadi osa jäi meil võidupüha ajal nägemata, aga see-eest nägime Raplas väga palju inimesi, kõik söögikohad olid ülerahvastatud, Tõnis Mägi laulis Sauna pargis ehk Toru baaris (enne teda oli kontsert isamaaliste lauludega, jõudsime finaaliks kohale). Lahe oli, kuigi lõpuks oli megakülm. Reede ja laupäeva õhtul oli harilik grill ja ülesöömine. Mis mas ikka, Raplas oli tore nagu tavaliselt.

******

Ja tantsupeost kirjutan kunagi hiljem. Need muljed peavad veel settima, ütlen ainult nii palju, et mul on vägevad kolleegid. Tänan jumalat, et ma ei tööta nõmikute seltskonnas, sest siis äkki nakkaks nõmedus mullegi :P Meil oli mõnus seltskond, kus minu jaoks peategelasteks naerust pakatav Kaire, blondiininalju armastav ja sõpru leidev Anu, malbe ja arusaav Evelin, vetsu ja veejärjekorda otsiv Trinzu ning lihtsalt väga tore Carmen. Mainimata ei saa jätta loomulikult pr. ülemust, kes tegelikult liiderrolli kandis. Ma arvan, et tantsupidu jääb meile kõigile kauaks meelde :)

Sildid: , ,