eXTReMe Tracker

15. mai 2007

Kustutan ära

Kui oleks võimalik, siis kustutaksin ma tänase päeva ära. Kahjuks pole see võimalik, seega pean edasi elama teadmisega, et selline ma olengi. Just selline. Ma arvan, et täna on kohane kasutada sõna närvivapustus. Ei saanud seda hetkel, kui üht tüüpi lõin, vaid hiljem. Siis kui migreen kohale jõudis, siis kui adusin, et ma olen selleks võimeline ja mida ma veel oleksin võinud teha, kui ta oleks mulle vastu hakanud. Täiesti mõttetu. Üritasin seda endast välja rääkida, paarile kolleegile, lapsevanemale. Ikka minu sees. Üritasin magada, aga kahjuks oli migreen nii tugev, et ajas mu üles. Siis üritasin seda töösse uputada, veidi aega mõjus, nüüd ootan uuesti und.

Ma kustutaks ära mõned valikud, mis ma olen teinud. Iseendale pean andeks andma, siis saan ka teistele andestada. Olukord on farslik. Teisipäevad on täiesti mõttetud energia kulutajad. Midagi tarka tehtud ei saa, vapustus of the närvi on aga kindlustatud.

******

Tahan ära. 5 õpilast sai proovieksamil kahe, paaril oli nibin-nabin kolmeke. Päris täpselt nüüd ei saagi aru, kui paljud neist kolinal kukuvad 4. juunil. Loodan, et mitte nii paljud. Omadel on eksam nädala ja poole pärast. Neil on ükskõik. Kas mina peaksin hoolima? Prof. kritinism ütleb, et jah, aga isekus ütleb vastupidist. Vaatame, kumb võidab. Esmaspäevaks pean töö valmis tegema, eks siis näeb.

******

Beka saab täna kaheseks, jei! Nädalavahetusel sai temaga mässatud. Nagu ikka on pisipägad armsad, Beka eriti kena. Sel nädalal on Bekats maavanaema juures, emps täna helistas ja rääkis, kuidas Beka asju ümber korraldab :) Midagi on elus juba ju nähtud kah, nii et ta võib seda endale lubada :P

******

Tänane päev oli moraalitu. Õpetussõnu, lubadusi, sajatusi ei järgne. Arvutikell on 0:00. ÖÖ.

1 Comments:

Blogger lontu lõvikutsu Arvas...

Õpetajal peab olema õigus last karistada. Kasvõi füüsiliselt, kui laps on ületanud kõik mõeldavad piirid. Meie praegune haridusminister on minu arust isegi midagi sarnast öelnud.

Kui mina õpetaja olin (pea terve aasta) siis vähemalt korra oli mulgi vaja füüsiliselt takistada õpilast, tõsta lihtsalt minema.

12:35 AM  

Postita kommentaar

<< Home