eXTReMe Tracker

12. juuni 2007

Rakvere pihvid

Ausõna, keegi võiks mulle nipi ära rääkida (tsiteerides klassikuid Kaarma 2-korruselise maja 2. korruse tagumises toas enne uusaastaööd riietatud pikkadesse suspedesse, aasta siis oli umbes 2002...). Ühesõnaga, ostan mina poest järjekordselt Rakvere Lihakominaadi valmistatud sügavkülmutatud kotlette, ei osta mingeid Jüri või Vanja koduseid kotlette. Ja siis tulen koju ja vihastan ennast lolliks, sest need kuradi kärakad ei tule üksteise küljest lahti. Täna tagusin 4 minutit täiesti jõust vastu lauda seda närust pakki ja mõlemast otsast lagunes lõpuks üks närune kotletiniru lahti. Mis kuradi värk on, kas ma pean pistma terve paki korraga panni peale? Ma ei ole suuteline nii palju sööma. Ma mäletan suht hästi viimast korda, mil ma neid samu kotlette ostsin, siis juhtus nii, et ma praadisin korraga viit junni, sest need lihtsalt olid üksteise külge lukustunud. Kas ma olen saamatu või on Rakvere pihvid täiesti evilist???

Anyway... Päevad on kiiresti läinud. Töö juures teeme järele talvel tegemata jäänud tagumiktunde. Ehk kui peamiselt 9 kuud seisan jala peal või liigun ringi, siis nüüd pean teist nädalat istuma iga päev tööl 9-14.00ni. Mul tegelikult pole tööl olemise vastu midagi - ma ausalt vahetaks töökohta, kui ei meeldiks - aga mulle tundub hetkel see pisut ülepingutatud. Mina igatahes olen jõudnud teha ära kõik auranded, koristada ära sahtlid-kapid, tõsta ümber mööbli, rebida vihikutest välja ja sirgeks lõigata kõikide kasutamata jooneliste lehtede ääred... Ma pole muide ainus. Ja kuna enamikul pole tööl midagi teha, siis hakatakse lihtsalt pläkutama. Mulle iseenesest meeldib pläkutada, aga mitte midagi uut ei juhtu, seega ma ei viitsi ühest ja samast asjast kolm nädalat järjest rääkida... Hiinapiinad.

Tööst veel nii palju, et 4. oli eksam pägadel. Tore oli. Elu on ikka seiklus ja kõik sooritasid esimese lõpueksami, me kohe oskame oma tööd teha (jee-jee). Aine selline, et päris juhme ei olnud. No mis ma siin ilustan, üks tüüp oli eriliselt juhm, ma pole siiani aru saanud, kuidas selline tüüp 9. klassi lõpuni jõudis. Tüüp sai miinimumpunktid, mis on x-hindamisjuhendi ette nähtud! Kusjuures tal pole mingeid pabereid, et tegu on nõrgamõistusliku või pooletoobisega. See selleks, mõni põmm on alati seltskonnas. Igatahes parandasime kella 10ni õhtul töid, siis ma veel kontrollisin, nii et pärast 11 saime minema. Fa-fa, hommikul olin 8.30 tööl tagasi :)

Aa. Eelmisel nädalal lugesin "Bullerby lapsed" uuesti läbi. Väga südamlik lugu, eks. Meenutab suvesid maal vanaema juures... Ja Tallinna sõidu raamatuks valisin sel korral LRi Jaakov Šabtai "Onu Perets tõuseb lendu". Olgem nüüd ausad, ma lugesin vähemalt pool ära ja praegu ei ole mul asjast halli aimugi. Lihtsalt ei mäleta. Kas see ütleb midagi raamatu või minu lugemisharjumuse kohta?

Tegelikult olen kaks viimast päeva - no täna olen korduvalt sirvinud ja kontrollinud, mitte lugenud - tegelenud ühe bakalaureusetöö retsensiooni kirjutamisega. Algul kena töö tundub nüüd lähemal vaatlusel natuke kanajalgadel seisev ja kahtlane. Moraal on see, et liiga sügavalt ei tohiks asjasse süüvida, siis tundub juba iga väide meelevaldne ja kahtlane. Teemaks oli kooliteater ning tegelikult oli lahedalt kirjutatud töö, selline äärmiselt isiklik (teate küll, kui ei suuda enda mina maha suruda, aga samas nagu peab ja siis vahel lööb see päris-mina välja ja möllab natuke ja siis paneme ta jälle kammitsatesse ja teeme tõsiteaduslikke järeldusi). Ma olen suht kindel, et mu esimene ülikoolis tehtud teadustöö oli samasugune - teemagi oli sarnane. Mul on äärmisel kahju, et mul pole seda ühegi diski peal alles ning töögi sai kellelegi välja laenatud, et ta saaks vormistuslikult eeskuju võtta. Lapsepõlv tuli meelde, noh! Kõik neid öised istumised Jõgeva Gümnaasiumis, kui sai Betti Alveri luulepäevadel osaletud-vaadatud (3 või 4 aastat järjest käisin seal, pole isegi päris kindel... ja legendid käisid ju ees :P).

Nii on. Emma juures nädalavahetusel. Ai, ta on ikka megalahe. Kahenädalane ja sipleb ringi, nagu oleks 2-kuune. Megans :P Kallil kolleegikesel on homme hommikul pisi operatsioonikene ja siis peaks pisi-Kert siia ilma jõudma :)

Ääd Hööd...

Sildid: ,