eXTReMe Tracker

13. juuli 2007

Neiu viskas kivi minema...

"Armastus kolme apelsini vastu" vallutas täna hommikul jälle minu meeled. Täpselt nii absurdne ongi olemine, et vaataks lõppematu repeatiga etendust, selle asemel, et asjalik olla.

Eile Triza ja Ma. olid Tartus. Mis tähendas, et neiokõsõd istusid tundide kaupa Raekoja platsil ja planeerisid. Ma veel ei tea, kas hakkavad sündima suured asjad või mitte, aga midagi on igatahes õhus. Ja kuna ma tunnen neid ikka päris hästi, siis võib suurte asjade peale panuse teha. Mis on tore, muide, sest nendega on alati garanteeritud meeldivad elamused, ükskõik, kui palju ennast asjasse peab panema. Ja kuna ma olen ainult inimene, siis mulle tõesti meeldivad (verb )meeldivad (adjektiiv) elamused. Rebased on lahedad :P

P.S. Inxi kõht on juba päris suur ning pisike tüdruk peaks sündima 28. augusti ja 1. septembri vahel (oli ju nii?). Skandinaaviapäraseid nimesid tuleb noortele lapsevanematele pakkuda, sest neil endil ka sama päritolu nimed. Tingimus oli veel selline, et kui laps kunagi sõpsidega Raekoja platsil laua ääres istuks, siis tema nimi oleks selline, mida ei kanna kõikide sõbrannad. Ja samas loomulikult, ei tohi mingi ekstravagantsusega tegemist olla :) Kas panite tähele, kui pika arutelu lapse nimi põhjustab?! 5-kordse tädina võin öelda, et esimese lapse puhul mõeldakse kaua-kaua... Ja teine laps saab kohe nime, lups-lups! Kui minu vanemad mulle nime panid, siis nad vist enam eriti ei arutlenud... Arvestades, et nad panid oma 5. lapsele nime... Ja muidugi tegi iss siis seda, mida ta juba kahe eelneva tütre puhul oli tahtnud teha ehk siis ta enam ei kuulanud teisi ning pani ise mulle nime. Kirjapildi kooskõlastamisega oli küll probleeme, aga nime ma endale sain, täiesti tavalise ja kirjutatud tavaliselt, võõrtähed kõrvale jäetud, kuigi need originaalvariandis selles esinevad...

Nii. Kogu jutu kokkuvõtteks olgu nüüd öeldud, et ma alustan täna oma minipuhkusega puhkuse sees ehk sõidan Tlnasse oma kallite juurde nädalaks. Naasen pärast issu 65. juubelit, mida järgmisel nädalavahetusel kogu perega tähistame. Ja siis jälle esteetika päevakorrale. Eksam ilmselt juuli eelviimasel või viimasel päeval... Ei tea, kas peaks professorile ka kavast teada andma?

"Nii. Kaks tundi on möödas ja ma olen sama kuulsusetu kui tundmatu sõduri haud."

Sildid: ,