eXTReMe Tracker

4. juuli 2007

Kulla kutse

Ühesõnaga. "Vägilaste" "Kulla kutse" on lugu, mis kummitab. Päevade kaupa, kusjuures. Täna siis kuulasin umbes 30 korda järjest ja aina hullemaks läheb. Mul on ikka too bizar maitse :) Tantsupidu muidugi andis suure panuse sellesse kummitusloosse, aga see selleks. Rohkem mõtlen kogu aeg sõnadele ja samas vokaalile, mis neid sõnu artikuleerib. Aijah. "Indigolapsed" jälle :)

******

Riidekapp on koos. Tuba enam-vähem koristatud. Nüüd selgus, et vaja on ka raamaturiiulit ja kummutit, sest kapp on liiga väike. Ma ei saa aru. Ometi oli mul kinnisidee, et kapi omamine lahedab kõik minu probleemid. Raisk, nüüd on neid hoopis juures. Rääkimata sellest, et isegi minu triiksärgid ei mahu kappi rippuma. Mis kurat ma küll mõtlesin, kui selle minikapi endale valisin? Ei saa aru. Toanurgad on mingit koli täis. Mul on tunne, et ma tahaks kõigest lahti saada, siis saaks uuesti alustada. Mingitki uut algust igatsen, ühesõnaga.

******

Mul on nüüd kolm raamatut korraga poolikud (tegelikult on vist veel mõned, aga need ei lähe enam arvesse :)). Naljakas on see, et mul pole tegelikult isu lugeda. See hirmon vist, et äkki raamat meeldib ja mis siis küll saab, kui see lõppeb... Vaatame.

******

ÖÖ

Sildid: , ,