eXTReMe Tracker

20. juuli 2007

Mõned lihtsalt käivad närvidele

Ma tean, et olen üsna kärsitu inimene. Selles suhtes kärsitu, et tahan saada kiiresti perfektset tulemust, ükskõik, millest jutt, muide. Perfektsionism ja sellega kaasnevad kõrged ootused enda ja teiste suhtes muudavad mu vahel kannatamatuks ning aeg-ajalt ei suuda ma oodata, millal teiste maailm jõuab sama kaugele, kui seda on minu oma ning siis minu kasuks tööle hakkab. Kummalisevõitu tõdemust kokku võttes: mõned lihtsalt käivad närvidele oma aegluse ja ebaratsionaalsusega. Ise käin ka endale närvidele, sest kärsitus on ju ebaratsionaalne ning üsna kaugel perfektsionismist...

Nädal puhkust saab peagi läbi ehk siis täna maale vanemate juurde, kus homme isapoolse suguvõsa minikokkutulek toimumas - iss saab 65-aastaseks. Nii et hoidke alt, sugulasi hakkab aknast ja uksest sisse pressima, perekond peaks homme pisut pärast keskpäeva koos olema, et kolme paiku koos kallite kaimudega pidu pidada ja isale õnne soovida. Ema sai juba teisipäeval, mil õige sünnipäev oli, närvivapustuse, sest nagu ikka, hakkas just isa sünnal lõikus. Sügis tuleb!

Hambad on valutanud nädal aega, ühele pisivalule on lisandunud terve näopool täis valu...

Ja ma ostsin täna Emma-beebile tema elu esimese kleidi ja sukakad!!! Roosatriibuline kleit ja roosad jänestega sukakad! Heh...

Sildid: ,