eXTReMe Tracker

26. juuli 2007

Ja ma ei kannata, kui inimesed omaette räägivad! Ma ei saa aru, kas nad ei saa aru, et nende mõtted on teistele ka kuulda... Ja ma ei kannata neid faaaking teismelisi, kes iga jumala neljapäevast pühapäevani meie maja juures tänavanurgal peatuvad ning väikest õlli panevad. Get a life! Selles mõttes, et ostke katus endale pea kohale või minge teiste akendest kaugemale. Vähe sellest, et värava ees on lugematult õllekorke ja suitsukonisid, on aia ääres tühja taarat alates purkides ja lõpetades küüslaugu leiva kotikesteni. Kõige selle kaunistuseks kondoomid. Mismõttes, onju?! Kaduge ära mu akna alt!

Lugesin täna Heideggeri "Filosoofilise hermeneutika klassikat." Ma olen suhteliselt nõutu. Õnnestus Käshiga vaielda haamri üle ning lõpuks olin ikkagi sunnitud tunnistama, et temal, kes ta Heideggeri ei lugenud, oli õigus. Miks krdipäralt ma seda siis uurisin? Njah. See 100-leheküljeline saatesõna on veel lugemata, vaatan selle ka täna läbi, sest olen oma krdi graafikust niikuinii tervelt päeva või kahega juba maas.

Kuidagi hullult mugavaks on teinud see nädal aega kodus olemist. Ei tahakski kuskile minna, aga ikka pakin homme õhtul või laupäeva hommikul asjad ning adjöö. Jälle nädalaks ära, et siis juba tulla ning jääda.

Sildid: ,