eXTReMe Tracker

30. aug 2007

Magistriprojekt

Alates järgmisest nädalast, st esmaspäevast, hakkab minu elu välja nägema järgmine. Tõusen, lähen tööle, lähen raamatukokku, tulen koju magama. Selline rütm kestab, kuni olen vajaliku materjali läbi töötanud, aga kauem kui 11. september see kesta ei saa.

Seejärel näeb minu elu välja järgmine: tõusen, lähen tööle, lähen raamatukokku, tulen koju magama. Ja nii umbes kevadeni välja. Või siis täpselt nii kaua kui võtab aega magistritöö kirjutamine. Ma tean küll, et seda võib teha kiiresti. Ja samas võib seda teha ka väga aeglaselt. Loomulikult tahaks ma valida esimese tee, aga ma arvan, et see ei tule kõne allagi kahel põhjusel: 1. ma olen perfektsionist ja 2. mu juhendaja on perfektsionist. Kolmandat põhjust ma eitan: nimelt nüüd, kus mul on teha veel magistritöö ja magistrieksam, otsustasin ma magistritöö teemat vahetada. See tähendab siis kaks päeva enne seda, kui olen täpselt 3 aastat magistrantuuris olnud ehk siis 2 päeva enne eksmatti. Palju õnne mulle. Uus projekt ehk siis arusaam sellest, mida õigupoolest ja milleks uurin, valmib 12. septembriks (öösel vastu seda tõenäoliselt...).

Mul on UT kõige lahedam õppetool. Ma ei väsi endale seda kordamast. Kuigi nüüd enam õppetoole vist ei ole, on mingid instituudid ja ei tea, mis asjad veel. Igatahes. Teater on tegija :)

Väga positiivselt kõlab see eelnev, mulle tundub. Selle teema peale mõeldes olengi positiivne, kohe tahaks midagi teha, nt minna UT raamatukokku raamatuid laenama :P Kell 23.17 õhtul. Aga see-eest palgatööl on täielik masendus. Väga must meeleolu, närvilisust enam ei tahagi mainida, sest see on tappev. Täna olin pea poole kuueni tööl. Päris normaalne see nüüd küll ei ole.

Homme aga teatrisse! Loodan, et ei saja ning lavaaugu viimase lavastuse viimane etendus saab kenasti maha mängitud.

Sildid: ,