eXTReMe Tracker

28. aug 2007

Kas täna on SEE päev?

Ei ole ilus suuri tähti kasutada, ma tean. Pool tundi tagasi silmad avades tabas mind aga paanikasegune meeleheitehoog. Mismõttessajabavihma? Ei saa littida sellise ilmamuutusega, et kraadiklaas näitab vaevalt 10 soojakraadi ning taevast kallatakse pangede kaupa vett pähe. Algul peab ikka niisama tibutama ja tiba jahedamaks minema! Tasapisi!

Kuna Tartus kogu bussiliiklus pea peale pöörati, siis minu überhea plaan nägi ette esimese bussisõidu nii septembri esimese nädala lõpuks. Ja nüüd sajab sellist vihma, et jalgsi tööleminek pole obviously option! Nii et siis täna ma lähen otsin üles ühe kolmest lisatud peatusest (krt, kuidagi kahtlane tunne on selles osas, sest no kuulge, kui Narvamägi on liikluseks suletud, siis kuidas need bussid sinna uutesse peatustesse saavad???) ning kõigest 16 peatust hiljem olen tööl. Geniaalne, onju. Sest seni olen ma alati reisinud kahe bussiga. See-eest pole ma hommikuti pidanud ka Kvissenthali sõitma :P

P.S. Öösel lugesin kaks tundi raamatut, und lihtsalt ei tulnud. Haige värk.

Sildid: