eXTReMe Tracker

27. aug 2007

Mu ülemus jälitab mind

Ühesõnaga. Ma väsisin tänase tööpäeva askelduste juures niivõrd ära, et kell kuus õhtul kukkusin lihtsalt voodisse tuttu. Kõik oleks väga kena, kui minu ülemus poleks minuga kaasa tulnud, eks. Unes ikka, onju. Absurdum, kuidas ülemus hakkab mingit mõttetut värki õigustama ja lausub kõigepealt temalikult ingliskeelse fraasi, mille peal ma juba ette sisemuses naerma puhken.

Saate aru, minu ülemusel on komme iga kord enne, kui ta valetama hakkab - see ei pea olema mingi kole vale, harilikult on see mitte-teadmisest tingitud vale, talle lihtsalt ei mahu pähe, et tema kui bossu midagi ei tea ning selle tunnistamise asemel ta siis valetab midagi kokku, endal ripsmed teevad plõks-plõks - ühe ingliskeelse fraasiga maha saada. Muidu räägib ta üsna korrektset emakeelt.

Võite ette kujutada, et kõigepealt tekitas minus õõva, et mu ülemus mind unenägudeski jälitab ning siis sunnib mind tõelises õudustundes ärkama fakt, et lisaks jälitamisele ta ka valetab. Hallõu?! Ja kõige rohkem hirmutab mind, et ma ei saa teda takistada oma unenägudesse tungimast, kuna ma ju ei valda oklumentiat :P

P.S. Ma annan endale järjekordselt lubaduse, et oma ülemus(t)e kohta midagi ei kirjuta. Aga kuna see oli ju enam-vähem unenägu, siis selle ikka võis ju kirja panna :) Mul nimelt on sellekohane punkt töölepingus sees. Mõned bossud ikka teavad kah, millele nad alluvatel lasevad alla kirjutada.

Sildid: ,