eXTReMe Tracker

26. aug 2007

Ostoksilla


Rahakotile oleks ilmselt parem olnud, kui Käsh poleks mind Lõunakasse kutsunud. Igatahes. Kuigi me leppisime enne sisenemist kokku, et oleme seal tunni, mille vältel põhiliselt toidupoes viibime, läks teisiti. Olime umbes 2 ja pool tundi, sellest tõsi küll tund aega toidukas.
Meil oli überplaan mõned T-särgid osta (Käsh valge, Kr must), aga sellest ei tulnud midagi välja. Igatahes on meil nüüd Käshiga ühtekad seelikud otse Montonist mudel nimega Collina. Jah, pildi peal tundub normaalne, onju. Minu seelik nr 34 on igatahes suhteliselt lühike, nagu ma kodus avastasin. Ja õnneks ei mahu see mulle järgmisel laupäeval enam selga, kui ma samas tempos kommitamist jätkan. Ühtekate värk juhtus täiesti juhuslikult - mina võtsin seeliku ühest, Käsh hoopis teisest kohast. Väga veider, aga kuna mina käin seelikuga umbes 2-3 korda aastas, siis ei ole eriti tõenäoline, et me korraga sattume kuskile oma üsnagi väljapaistvate seelikukestega.
Aga T-särk jäi mul ostmata, Käsh midagi vist sai. Igatahes ostsin ma endale väga palju süüa ning toppisin vist küll suurema osa endale juba kõhtu, sest nälg oli tappev.
Muide "Kalevi" kirsimaitselised marmelaadikommid on väga hapud. Meenutavad kunagi lapsepõlves köögikapis nuusutatud kirsiessentsi. Maitse on ka sama... Või siis mingi Jõhvi vabriku tehtud kirsisiirup. You know, what I mean.
Süda on juba suhteliselt paha. Neljapäevasest ideaalkaalust on saanud 3 üleliigset kilo :P Palju õnne!

Sildid: