eXTReMe Tracker

29. aug 2007

Pätakas of the häda

Käsh ütles, et ma kasutan fraasi "liblikad kõhus valesti." Tal on täiesti õigus. AGA. Inimlikult tuleks ju aru saada, kui ma seda, mis kõhus toimub, ei taha õigesti nimetada. Ehk siis parem on öelda, et liblikad on kõhus, kui mõelda sellele, et kõhus keeeeerab.

Tegelikult tuli mulle meelde, et nägin foorumil üht preilit-prouat, kellega kaks aastat tagasi koolitusel koos käisin. Uskumatu, eks, aga tal olid minu põrguinglid meeles :P Ma ei oska muud arvata, kui et ma olin vist ikka tõeline hädapätakas.

Paha on olla. Permanentselt vist juba. Homme arsti juurde. Ma ei ole veel teda vahetanud, nii et tõotab põnevat ning väga närvesöövat hommikut. Ime kah, kui sees ei keeraks... Kui ükskord aru saaks, milles probleem, siis jah. Parandaks olukorda. Praegu aga pole muud teha, kui kõik kenasti ära kannatada.
P.S. Täna oli taas väga-väga külm. Homme hakkan ahju kütma. Ausalt. Enam ei kannata välja. Täna panen magamiseks kampsuni selga.

Sildid: