eXTReMe Tracker

1. sept 2007

Burksi!


Et siis käisime teatris täna. Kuna mul on homme üllatuslikult - no mis saab tegelikult olla üllatuslikku selles, et 1. septembril kool algab? - tööpäev, siis tulime pärast etenduse lõppu kohe tagasi koju. Etendusest "Ronk" kirjutan ma kunagi edaspidi, kui ma olen välja mõelnud, kas see on ongi nüüd see etendus või siis mitte. Aga tänase päeva teema on ülesöömine: olen söönud kaks megaburgerit. S.t kaks lögaburksi Mäo risti kiirtoidukast, sinna kõrvale kõrbenud kohvi, mahlajooki, Annekese šokolaadi, kartulikrõpse, saiakesi. Ehk siis mul on väga-väga paha olla ning umbes 7 tunni pärast pean tööl olema. Naeratava ja rõõmsana.
Palun, kaotage maailmast kõik burksid. Mul ei mahu seelik enam selga... Appi.
Ahjaa. Täna oli eksamati päev. Esmaspäevast ekstern :)

Sildid: