eXTReMe Tracker

2. sept 2007

Töökavad

Igal sügisel on mul olnud hull plaan teha väga põhjalik 9. klassi töökava. Nii ka sel aastal. Aga. Igal sügisel on see plaan luhta läinud. Põhjus on alati üks. Ma nimelt jätan selle töökava kõige viimaseks ning siis olen juba nii väsinud, et ei viitsi eriti oma mõtteid sinna koondada, vaid lähen kergema vastupanu teed ning kirjutan, mis õpik ja riiklik õppekava jooksvalt ette annavad.

Kuna ma tean põhjust, peaksin olema võimeline midagi ette võtma, onju. Tegelikult läheb sel aastal jälle samamoodi. Tänase poole päevaga olen jõudnud ära teha 1. veerandi 4. klassi ning kohe asun kuuenda klassi kallale. Neid on ju mitu, nii et aega läheb päris palju. Õpikud ka uued ning tunniarvud klassiti erinevad. Seega üheksas klass saab töökava, mille tund enne keskööd valmis jõuan. Vähemalt praegu tundub nii. Kuigi aega on kolmapäevani, tõsi. Seega võiks ju jätta homseks-ülehomseks.

Väss tuli peale. Ikka ei tohi süüa keset päeva. Peab ootama seni, kuni kõik mõtlemisvõimet eeldavad asjad on tehtud, sest praegu täis kõhuga, on mu pea küll asjalikest mõtetest tühi. Ainuke mõttekilluke, mis seal on, käsib mul õpikud voodist välja visata ning sinna külili räntsatada, et magada, magada, magada.

5st 2 siis tehtud ja 3 veel teha.

P.S. Sügis on täiesti räme. Algas kaks kuud enne õiget aega nagu koera jooksuaegki. Puppies?

Sildid: