eXTReMe Tracker

1. sept 2007

Me teeme kõike koos ja teisiti

Esimene koolipäev on lõppenud. Põrguinglid suutsid segaduse tekitada umbes 45 sekundiga, mida mul tuli hiljem lahendada. Aga. 1. klassi lapsed said saali, igaüks sai oma suurelt sõbralt kingituse ning igal lapsel oli isetkoht olemas. Pr. ülemus ütles C.-le, et aktus oli kena, ta jäi rahule.

Põrguinglitest 4 noormeest ei olnud viigipükstega, triiksärk oli kõigil seljas, kahel noormehel olid tennised jalas. Mis ma ikka. Enamik oli ülikondades, mis oli mulle täielik üllatus! Nad näevad päris šefid välja :) Tüdrukud olid enam-vähem korras, sest ma üritan mõtetest blokeerida roosas ringi hõljuva neiukese ning selle tibina, kes juukseid polnud vaevunud 1. pesema ja 2. kammima.

Nii. Meie ühine klassijuhatajatund oli, nagu arvatud :) Igatahes tekitas C. furoori teatades, et edaspidi teeme me kõike koos. Algus sai kohe tehtud: minu lapsed ja tema lapsed... koos ohkisid selle teate peale. Eks näis, kuidas läheb. Mul on väga halb tunne, et pidin esimesel päeval tegema omadele märkuse ning siis C. pidi seda pehmendama. Olen ikka... bitsh.

Eile sain teada, et ka C. riietab end musta, seega olime suhteliselt ühtekad. Kolleegid märkasid ja tegid märkusi. Ilmselt oleks üllatus, kui me tõepoolest aasta läbi ühiselt asju ajaksime :) Kuigi kevadel saime me korraldustöödega koos hakkama. Ohjah.

Ma pean veel kord märkima, et noormehed on mul viisakad :) Huvitav, kas see oli mingi petekas või nad tõesti mõtlesidki nii?!

Argipäev tuleb kunagi hiljem. Ma vähemalt loodan nii :) Täna tahan veel puhata ja mängida, et homme hommikul töökavade kallale asuda.

9 kuud ehk 35 nädalat ehk 175 tööpäeva ootab ees. Ma olen alati väljakutseid armastanud, see on minu jaoks piisav väljakutse ning samas ma loodan, et ülesanne ei ole ülejõukäiv.

Sildid: