eXTReMe Tracker

1. sept 2007

Viimane esimene koolipäev

On küll 1. september, jah. Olen jah, laupäeval kell 7.07. arvuti ees ning joon hommikukohvi. Selleks, et pakkida oma pidulik must rüü sisse ning minna. Jah, algab küll täna kool.

Põrguinglitel on täna viimane esimene koolipäev. Kas on palju palutud, et see päev kenasti mööduks?

Ma pole päris täpselt välja mõelnud, mida ma neile ütlen. Tahaks neile hästi palju öelda ja samas tahaks vait olla, jätta neile avastamisrõõm. Käsh ütles eile, et ma ei saa kindlustada nende klassi lõpetamist. Mina, naiivitar, arvan, et saan seda teha. Neid on 10 võrra vähem, kui alustas. Palun, palun, palun. Lõpetame selle klassi koos ära!

Aktus algab paari tunni pärast.

P.S. Mina ise ei lähegi kooli, vähemalt ametlikult küll mitte. Keskkoolijärgse vaheaasta järel on nüüd teine sarnane sügis. Et siis 27 eluaasta jooksul tervelt 7. korda ei lähe kooli! 5-aastaselt alustasin, siis vaheaasta ning nüüd. Ma ei saa midagi teha, mulle meeldib koolis!

Sildid: