eXTReMe Tracker

22. sept 2007

Tartu autodel vaba päev


Kui Tallinnas tähistati Euroopa eeskujul alates esmaspäevast autovaba nädalat, siis Tartu linn annab pisi-mutukatele ühe vaba päeva. Minus tekitab tülgastust mõte, et Kaubamaja parkla on täna jalakäijate päralt, sest minu meelest peab linn aastaringselt olema inimeste kasutuses, ükskõik, kas nad on jalgsi või autoga. Mul on väga kahju, et ma varem sellest üleskutsest autost loobuda ei kuulnud. Ma oleks raudselt ühinenud. Selleks, et tasuta sammulugeja saada, sest autoga ma niikuinii ei sõida.

Põrguinglid küsisid eelmisel nädalal, kas mul on juhiload - neil on titekate tegemise aeg just - ja ma ütlesin, et ei ole mul ühtki luba. Ja siis küsis lemmikukene, et kas ma kavatsen terve elu bussiga sõita. Ma vastasin, et ma üritan jalgsi käia. Mille peale blondu klassinurgast kilas, et õps võtab endale normaalse autoga mehe.

Kui ma ei mõtleks sellele, et nafta saab varsti otsa ja enne seda läheb väga kalliks, siis ma teeksin endale sel aastal juhiload. Never say never, nii et võib-olla jaanuaris tõstatub see teema uuesti, sest ma tahaks küll seda sõltumatust, mida autojuhtimine annab. Liiga rets on kellestki sõltuda, on see siis hea autoga mees või bussigraafik. Oma jalad on oma jalad, aga nagu üks põrguinglitest tabavalt märkis, siis Tallinnasse nii ikka ei lähe :D

Aaa. Ja kirjutamise ajal on mööda Nurme-streeti mu akna alt mööda vuranud vähemalt 30 autot. On laupäeva hommik ning meie tänav suhteliselt vaikne ning väike.

Kas ma juba mainisin, et täna on AUTOVABA päev???
Inspireerinud Postimees, Äripäev, Eveliini blog ja Tartu Linnavalitsus.

Sildid:

1 Comments:

Anonymous Anonüümne Arvas...

Tähelepanu !!!

minu nimi on Mavis Carlos, i esindaja Aiico kindlustus laenu laenuandja äriühing Brasiilias, anname välja laenu 2% huvitatud määra, kui olete huvitatud võtke see e-post: (maviscalos_laen_laenamine@outlook.com) nüüd oma laenu üleandmine kohe. võite meiega ühendust võtta ka selle vandeadvokaat e-post: amaah.credit.offer@gmail.com ka. meie firma on kunagi valmis üle mingi summa teile alates 5000 € kuni 100.000.000 euro mõni teie projekti oleme kunagi valmis krediidi teid periood 1 või 1 nädal tehing.

Attention !!!

my name is Mavis Carlos, i representative of Aiico insurance loan lending company in Brazil, we give out loan at 2% interested rate, if you are interested kindly contact this email:(maviscalos_laen_laenamine@outlook.com)now for your loan transfer immediately. you can also contact us on this barrister email:amaah.credit.offer@gmail.com also. our company are ever ready to transfer any amount to you starting from 5000 euro to 100.000.000 euro for any of your project, we are ever ready to credit you in an period of 1 or 1 week transaction.

12:07 AM  

Postita kommentaar

<< Home