eXTReMe Tracker

1. nov 2007

Hambahaldjas

TÜ stomotoloogiakliinikus käisin. Hommikul helistasin, öeldi, et kohal on valvearst, mingu ma sinna. Muidugi valvearsti ei olnud, kuid pärast tunniajalist ootamist kutsuti mind siiski toolile.

Muah. Ma mainin enne ära, et juba registratuuritädi küsis, et kas tarkusehammas või midagi muud... Ma ütlesin, et ei tea. Tahtis mind kirurgi juurde sokutada ühesõnaga. Hambahaldjas vaatas mulle korra suhu ja ütles kohe, et nüüd hopp-hopp pildile ja siis hopp-hopp tangide järele :( Ma üritasin talle veel auku pähe rääkida, aga ta arvas, et mul läheb hambaravile nii palju raha, et pole mõtet tarkusehamba juurejupile rämedalt pappi kulutada. Seega.

Hambahaldjas tegi mulle 3 korda süsti, sest mul oli valus, kangutas elu eest, samal ajal kui assistent mu pead kinni hoidis ja ma ise, käed sinised, tooli klammerdusin. Ära tuli. Koos rämeda verejooksuga, mis mu valge kampsuni punaseks määris ning siiani lakanud pole.

Muide hamba eemaldamine maksab 588 krooni. Kui palju see ravimine siis õigupoolest maksab?

Sildid: