eXTReMe Tracker

29. jaan 2008

Külalisetendus

"Vanemuise" teatri suures majas mängiti eile "Endla" külalisetendusena A. Reinla tükki "Koduabiline", mille lavajstajaks Tiit Palu.

Sellega lõppes viisakas sissejuhatus. See etendus oli täielik kräpp! Võib-olla on mul halb maitse, võib-olla on mul vildakad ootused, aga sellist saasta ma ei mäletagi end kunagi vabatahtlikuna vaatams käinud olevat. Kui ehk välja arvata kunagi seal samas "Endlas" vaadatud "Suvitajad" ning mingid suvetuuride bändi vahepealsed sutsakad, mida ma aga kunagi algusest lõpuni pole jälginud.

Ühesõnaga neli näitlejat - Indrek Taalmaa, Jaan Rekkor, Kaili Närep ja Tambet Seling kakerdasid ja käkerdasid laval midagi otseselt tegemata. Neil lihtsalt polnud midagi teha - nõrk tekst, mis oli täiesti tühjalt lavale seatud. Ühe näitleja hääl kusjuures ei kandnud suure saali etendust välja. Nii piinlik oli, et tahtsin pingi alla vajuda. Mõttetu rabelemine, tühjad fraasid, kahemõttelised liigutused. Mida ma veel ütlen? Polegi midagi öelda, parem oleks oma mälust selle etenduse külastamise fakt kustutada. Ma olen õnnelik, et ma elan Tartus, mitte Pärnus.

Muide, saal oli üle müüdud, inimesed möirgasid naerda. Mu jaoks nii traumeeriv kogemus, et vajasin teise vaatuse üleelamiseks vaheajal väikese sigareti :( Nii et Eesti teatri mannetus paneb mind tervist rikkuma :D

Unustatud.

Sildid: , ,