eXTReMe Tracker

6. veebr 2008

Keegi ei väida. Midagi ei väida, eks.

******
Üks armas lapsuke oli täna mulle näitamiseks isiklikud pildid kaasa võtnud. Kurb on see, et mul ei olnud aega neid vaadata.

******
Midagi uut päikese all ei ole: olen üle väsinud. Muide, mina ei mäleta päikesel elamist või tähtede puudutamist. Ma siis ikka ei ole moodsa aja moodne laps. Harilik eestlane? Ei mingit fäänsit indigo-juttu. Peeter Sauteril on jutustus nimega "Indigo". Äärmiselt ropp, ent värskendav lugemine oli oma ajas. Ühesõnaga "Meie" mõjus mulle väga halvasti, jumal tänatud, et ma pole seda Tõugu-Soansi raamatut lugenud. Külmavärinad tulid sellest mõttest.

******
Ahjaa. Viimase nädala aja teema on pidev analüüs, kas vahetada või mitte. Töökohta. Esialgu nagu üldises kontseptsioonis küsimus ja siis läheks konkreetseks. A mai taha! Nii et jätame selle, onju. Ma mõtlen, et need, kes on mind pannud vahetusele mõtlema, võiksid nüüd normaljukkideks hakata ning mitte mind rohkem peetida.

******
Äraaaa.

Sildid: