eXTReMe Tracker

4. apr 2008

Optiku kompilment: "Teil on väga ilusad silmapõhjad." Mismõttes, onju?! Ei, tegelikult oli see äärmiselt informatiivne pooltund ja kui ma järgiksin täpselt antud juhtnööre, siis ma praegu arvuti ees ei istuks. Tehti nn silmapõhjade massaži, mis seisnes selles, et arst tilgutas mingi kräpi mulle silma ja näitas sinna räiget valgust. Selle tulemusena on järgmised 12 tundi mu pupillid umbes sentimeetri suuruse läbimõõduga ehk siis iirist peaaegu polegi näha. Diagnoos oli igatahes üleväsimus, mida ravib ainult puhkus.

Ma päris täpselt ei tea, mida see tähendab - kas kinniste silmadega ringikäimimist või midagi muud. Pärast arsti külastamist oli igatahes raskusi, et bussipeatusse jõuda ja siis õige bussi peale minna, sest silmad valutasid hullupööra, pilk on täiesti udune ning mul on tõsine kartus, et tänast teatrietendust jälgin peamiselt auditiivseid vahendeid kasutades. Parem silm pidi olema nõrgem ning vasak üritab kompenseerida teise tööd. Arst keelas selle ära ja käskis peale passida, et kui ise tunnen, et paremaga hullult passima asun, siis tuleb puhkus teha ja mitte jõllitada raamatusse, ekraanile, kaugusse või kuhu iganes tähelepanu on parasjagu suunatud. Prille ei määratud praegu, mis on tänase päeva positiivseim sõnum. Tilgutamise teemat peab veel mõtlema - mulle see ei meeldi eriti, aga kui asi jätkub, siis tuleb uuesti minna ja lasta endale siiski midagi määrata.

Aa. Tekstid ka eelmisest nädalavahetusest. "K. v." tekstiraamat: äärmiselt informatiivne (siseinfo on muidugi informatsiivsem), Kivirähki näidendid ("Aabitsa..." ja "Teatri..."): nalja nabani. Korraga on käsil ka "Hr Huu" ja endiselt "Lavakooli...", mis õnneks küllalt jõudsasti edeneb, sest see kuradi põnev.

Sildid: ,