eXTReMe Tracker

21. mai 2008

Raporteerin: elus.

Tänase päeva positiivne sõnum on, et söögiisu tuli tagasi. Mulle tundub nii, sest käisin ekstra poes süüa ostmas. Ma olen küll pisut nõutu valiku üle, mille tegin - krõpsud, Twix, Bounty, pähkel šokolaadis - aga ma sõin. Ja mitte vähe. Ma ei taha, et paarinädalane nälgimisaeg asenduks ohjeldamatu õgardlusega, aga ma leian, et hetkel on tervislik süüa. Närvidele mõjub ka kenasti.

Õhtu otsa olen täiesti rahulik olnud, lugenud bakatöid ja teinud märkmeid. Mõned küsimused on ka juba tekkinud, mis ongi lugemise eesmärk. Homme jälle?

See selleks. Kahjuks otsustas minu lemmiktass täna katki minna: valasin kohvivee sisse, järgnes vaikne sisin ja kohvivett oli terve ilm täis. Tass otsustas poolduda. Mnjah.

Ahjaa: silent snake. Võtan komplimendina esimest osa, teisega ei oska midagi peale hakata, sest ussud on kõige jäledamad loomad (?) ever.

Oli.

P.S Kui närvid on krussis, siis aitab teraapia: väikesed lapsed ja pisikesed kassid. Eile oli ilus päev :D

Sildid:

1 Comments:

Blogger karmik Arvas...

:) Õigeuskliku tervistoituja aja(ksi)d valikuga hawwa äärele, a... -- pmst -- õgisid Jõudu ja Armastust.

Ja seda veel (remargi korras), et... põle neil sneikidel äda midagist -- vingerdavad välja IGAST (ullustki) olu korrast!


Tervistega
soo, kes kah elus -- vaatamata reaalteoreetilisanalüütilistele võimalustele --, täieliselt!


PSpsPS: peal kirja ei lÖpetata punktiga, armas ema keele Öpetaja............ ;)

7:16 PM  

Postita kommentaar

<< Home