eXTReMe Tracker

21. juuni 2008

Puhkus!

Esimene puhkusepäev algas pideva ärkamise ja äratuskella ajanäidu kontrollimisega. No ei usalda ennast ega tehnikat ning sabin, et äkki ma magan sisse oli jube. On ikka arusaadav, et ma kartsin puhkust maha magada? Puhkus algab K. juures, lendan täna paariks päevaks peale. Plaane meil erilisi pole, aga see-eest on meil aega, et lõpuks ometi rääkida, rääkida, rääkida, suitsetada, kohvitada, koos jalkat vaadata. Teatriplaan on ka, aga ma oma uimasuses unustasin, mida me õigupoolest Vargamäele vaatama läheme. Kuidagi naljakalt on välja kukkunud: minu plaan mitte teatrit väisata suvisel ajal, on saanud tõsised tagasilöögid, sest mul on juba praegu piletid kolmele etendusele.

Üks väga tolmune kass ronis mulle sülle. Võib-olla - selline kerge uitmõte - peaks kodus koristama... Loomulikult oli tal vaja mind hammustada, siis natuke Harry Potterit lugeda ja arvuti ekraani lakkuda. Õnneks on tast kasu ka: ta nimelt suure jooksuga püüab praegu sääske.

Mis siis ikka. Puhkus on. Vaatab, mis edasi saab.

Sildid: ,