eXTReMe Tracker

3. juuni 2008

Ja aastaid läeb ja lendab aeg, ma olen nutt ja sina naer...

Tsiteerin Eesti popmuusikat. Jumal tänatud, et Youtube on olemas: on, mida tööl teha, kui lapsi pole ja üliogaruses aruanded pisut liiga vara valminud ja esitatud on. Tänase päeva lemmik on Jaška ise ("Elu pole laul, vaid on proosa," jmt).

Aruandlusest... Reedel kell pool kuus koju ja sirgelt jooma (ei võtnud susse ka jalast ära, enne kui esimene siider joodud). Elu oli kurb, sest aruannet pidi tegema. Laupäeval kell pool kaksteist õue läpakaga, alustasin kirjutamist. Tuppa umbes kuue-seitsme paiku. Esimene päiksepõletus. Pühapäeval kell pool kümme õue ja kirjutama. Lõpetasin nelja paiku poolelt lauselt, sest isu sai täis. Mõned lõigud eemaldasin, sest olin ikka endast ära olnud, kui ma need kirja olin pannud. Eile kell 8.57 printisin välja ja viisin ülemuse lauale. Miks ma sellest kirjutan? Esimest korda pidin tegema aruande, mis oli pisemat sorti proseminaritöö mõõtu - lõppmahuks oli 16 lehekülge. Hallooooooooooooo. Ma oleks jõudnud... Noh oleks ju?! Igasuguseid... Asju... Näiteks puulusikaid, kunstnikerdustega esmaabikappe ja muud kasulikku.

Ahjaa. Metsatöll omab.

P.S
Roald Dahl "Danny, maailma parim" - pehme lastekas, dahlilikult positiivne. Ma tahaks, et lapsed tema teoseid loeksid. Minu täiskasvanulikkus leiab tema raamatute juures ühe puuduse: puust ja punaseks moraal teose lõpus (tegelikult eraldi lehel, trükitähtedes ja paar tähesuurust tavaliselt väljapaistvama kirjaga). Lastele peab küll õigeid asju ette näitama, neid suunama, aga ikkagi. Ikkagi.
Tiiu Erelt "Keelekorraldus" - vahva raamat, kas ei tundu nii. Eriti teistkordsel kiirlugemisel (200 lehekülge 18.30-3.55)...

Oih, konsultatsioon peaks nüüd algama. Algab või? Lapsukesed, kus te olete?

Sildid: , ,