eXTReMe Tracker

30. sept 2008

1. Mul oli täna vaba päev.
2. Ma olen selle päeva lõpuks rohkem väsinud kui kogu eelnevast töönädalast kokku.
3. Käisin täna kaks korda linnas.
4. Ei olnud aega 20 tööd ära parandada.
5. Reedesed mängulised ülesanded on ette valmistamata: aega ei olnud.
6. Käisin täna tööl (vt ka punkti nr 1).
7. Ma loobun imestamast igasuguste asjade üle.
8. Ja siiski ma imestan.
9. Selleks, et kummalisi olukordi ette ei tuleks, on vaja olla pain in the ass.
10. Ma ei ole pain selles va samuses.
11. Depressi vältimiseks või sellesse sattudes (?) sõin järjest 8 saiakest.
12. Pärast saiakesi sõin kaks tundi järjest kommi.
13. On teatud olukordi, millesse sattumist ei saa ette näha, osasid seevastu saaks vältida, kui osav olla.
14. Ma pole piisavalt osav.
15. Aeg töötab minu vastu.
16. Mida kauem siin istun, seda mustemaks meel läheb.
17. Lähengi ära.

P.S. Üks hea asi ikka oli ka: vaatasin "Grey´s Anatomy" 5. hooaja 1. osa. Väga lahe oli ja kestis topelt kaua. Kurat, elu on ikka hea.

Sildid: